Volkswagen Passat, din ce in ce mai Eco

Volkswagen-Passat-GTE

Salonul auto de la Paris a dezvaluit numeroase modele de masini noi, deosebit de interesante. Printre acestea, un loc aparte il ocupa Volskwagen Passat GTE, un automobil care demonstreaza ca nemtii de la VW sunt din ce in ce mai interesanti de motoare eco si de masini care protejeaza, pe cat posibil natura. Bravo lor!

Cu ce vine deosebit Volskwagen Passat GTE?

Primul lucru major care iese in evidenta este faptul ca este hibrid. Este, practic, prima varianta hibrida de VolskWagen Passat din istorie, ceea ce ne face o impresie exacta despre directia in care se indreapta producatorul german. Pentru companie, nu este primul model hibrid, Passat GTE avand si 2 frati mai mari: Xl1 si Golf GTE, care vin echipate tot cu un motor hibrid Plug In.

Cei care isi doresc o astfel de masina, vor avea de asteptat pana la jumatatea anului 2015 pentru a o putea cumpara si vor putea alege intre doua variante de caroserie: Passat GTE Sedan si Passat Gte Break Variant.

Un alt lucru extrem de important care iese in evidenta, este consumul. Daca iti doresti sa rulezi in regim strict electric, cu bateria incarcata 100% te poti bucura de o autonomie de 50 de km. Ar putea sa fie suficient pentru iesirile in oras, in care nu trebuie sa strabati mai mult. Daca vrei sa iesi din oras insa, va trebui sa treci pe combustibil, unde consumul nu depaseste 2 litri/100 de km iar emisiile de Co2 sunt de doar 45 g/km.

Estetic, Volskwagen aduce cateva noutati fata de un Passat normal. Varianta GTE va dispune de insertii albastre pe grila radiatorului, un spoiler deosebit in fata, si jante de aliaj care prezinta un design deosebit. Interiorul este si el unul deosebit, oferind o culoare ambientala albastra si un levier redesenat, fata de modelul clasic de Passat.

In ceea ce priveste dotarile motorului, soferii acestei masini vor descoperi un sistem de propulsie format dintr-un motor pe benzina TSI de 1.4 litri si un motor electric de 85 kW ( 115 CP). In cazul motorului pe benzina, puterea este de 156 cp.
Daca iti doresti sa combini cele doua motoare, poti obtine o putere deosebita, de 218 CP.

Pentru ca partea electrica este cea mai interesanta la aceasta masina, este bine de amintit ca motorul electric poate sa ajunga, cu usurinta, la 130 km/ora, asadar, cel putin teoretic poate fi folosit in orice situatie. Evident, inca este o problema in ceea ce priveste autonomia.

Alimentarea masinii se poate face cu usurinta, de la o simpla priza de 230 V, care trebuie sa aiba insa o putere de 2.3 KW. Nu va trebui sa astepti foarte mult pentru o incarcare completa, 4 ore si un sfert fiind un timp destul de bun de incarcare.
Pentru cei foarte curiosi in ceea ce priveste pretul masinii, aceasta va ajunge la 42000 de euro. Nu este un pret mic, insa daca tinem cont de consumul redus si de faptul ca, cu un plin de 50 de litri si o incarcare completa a motorului electric, se pot parcurge peste 10 000 de km, parca merita.

Volkswagen-Passat-GTE
Volkswagen-Passat-GTE
Volkswagen-Passat-GTE
volkswagen-passat-gte-plug-in-hybrid
volkswagen-passat-gte-plug-in-hybrid
volkswagen-passat-gte-plug-in-hybrid